aktualizováno: 17.08.2017 19:14:01 

Křetínské modelové železniční klubíčko

26.11.2015
• suky  |  26.11.2015 09:33:26  |  IP: 90.178.---.---
Zdravím.
V časopise Železniční Magazín 5/2010 má být článek o výrově borovi? Já to to číslo nevlastním.
Nemohli by jste mi jen celý článek oskenovat a poslat na e-mai:
luban.soukup@centrum.cz
Děkuji za odpovědˇ Soukup.

07.08.2014
• Pavel Tmej  |  07.08.2014 15:31:05  |  IP: 81.25.---.---
Dobrý den
Kolejiště je parádní. Pěkně postavený depo i to nádraží v obloukách. Hezká práce. Fandím každé tvůrčí činnosti. Taková činnost je lepší než hodiny civět do těch nejchytřejších telefonů apodobně. Co bych vytknul je kvalita některých fotografií. Telefon bych pro focení na web rozhodně nepoužíval. Minimálně ten nejlevnější fotoaparát se stativem pro statické snímky a pro pohyb dodatečné nasvícení bez blesku. "NEZVEŘEJŇOVAL BYCH SEZNAM VŠECH HNACÍCH VOZIDEL!!!"

Pokud Vás zajímají i vlaky historické a historie dráhy, tak se podívejte na "historicke-vlaky-dvd.webnode.cz" . Jsou zde uvedeny odkazy na železniční spolky, společnosti a muzea v Čechách a zahraničí.

14.11.2013
• Klubíčko  |  14.11.2013 18:41:56  |  IP: 193.179.---.---
Vážení přátelé.
Je nám líto, že novinky nemůžete zjistit kliknutím na aktualizaci, ale snážili jsme se nějakým způsobem vám pomoci. Udáváme vám zatím sekci, kde je novinka umístněna.

06.05.2013
• mjeny  |  06.05.2013 21:12:48  |  IP: 83.208.---.---
Dobrý den, připojuji se k "sukymu" ze dne 15.1.2012 ... Opravdu někdy najít aktualizaci je "detektivka". Že aktualizace proběhla si přečtu, ale v novinkách už není, kde ji mám hledat ... Moooc škoda. Jinak přeju hodně modelářské invence ...

15.01.2012
• suky  |  15.01.2012 04:07:26  |  IP: 90.180.---.---
Dobrý den.
Chtěl bych poprosit,jestli by nešlo udělat,jak máte v pravém rohu na hoře tu aktualizaci,když se naní likne,aby se otevřela? Protože,mám občas problém tu aktualizaci najít.A prohledávat kvůli tomu v šechny sekce,je asi zbytečné.
Děkuji.

13.12.2011
• Klubíčko  |  13.12.2011 21:40:06  |  IP: 193.179.---.---
Pane Kupeček.
V době, kdy byla pořízena fotografie stavědla 1 ve stanici Čeřany, nebyly výhybky závislé na jízdě vlaků a nejsou ani dnes. Ve skutečnosti může strojvedoucí rozjet vlakovou soupravu, aniž by měl postavenou vlakovou cestu. Toto funguje na našem kolejišti dodnes. Vazba je pouze mezi příslušnými návěstidly a výhybkami. Je to jako u elektromechanického zabezpečovacího zařízení. I nám se při nepozornosti podaří udělat vjezd na obsazenou kolej.
Ovládání výhybek je elektromechanické pomocí přestavníků BTTB nebo Zeuke - starý typ ze spodu staniční desky. Jejich spolehlivost a snadná údržba byla jedním z bodů pro jejich použití.
Druhá strana stanice má zatím návěstidla nezávislá na výhybkách. Na zabezpečení se pracuje, jen jak úspěšně vyřešíme přestavení návěstidla z polohy dovolující jízdu do polohy Stůj. Řešíme kolejové obvody v oblasti obvodu výhybek. Opět se jedná o vazbu jako u elektromechanického zabezpečení, ale jen se světelnými návěstidly.
To je v krátkosti o kolejišti.
Můj syn je strojvedoucí a říká: I v dnešní době elektroniky jsou stanice, kde jezdí rychlíky a mají vjezdová návěstidla nezávislá na výhybkách. Vjezdová a odjezdová rychlost je samozřejmě 40. Ta naše napodobenina
elektromechaniky dává alespoň minimální zabezpečení. Volba závislosti návěstidel opravdu záleží na staviteli kolejiště. Čím větší zabezpečení, tím náročnější vazby pro vlakovou cestu....
Šťastnou volbu při stavbě.
Bačovský Frant.
• Klubíčko  |  13.12.2011 18:42:54  |  IP: 193.179.---.---
S dovolením jsme přidali e-mail pana Kupečka.
Přeji Vám dobrý den
máte pěkné kolejiště a zajímavé
a mám k Vám následující dotaz:

Na obrázku "Budovy stavědel na nádraží podle vzorů těchto budov ve stanici Letovice" jede lokomotiva, zřejmě v čele vlaku, po nesprávně postavené výhybce. Tento obrázek a kromě toho i další, na nichž jsou výhybky, mě vyprovokal k následujícímu dotazu:

U výhybek nejsou nejsou přestavníky. Rád bych chtěl vědět, zda přestavníky jsou zabudovány pod výhybkou nebo výhybky jsou pojížděny pouze jedním směrem a samy se přehodí jízdou vlaku. Také bych chtěl vědět, jak je zabezpečena jízda vlaků proti srážce (dříve jsem měl kolejiště s funkčním trolejovým vedením a kolejnicový pás sloužil po zabezpečení jízdy vlaků obdoba skutečnosti - kola spojovala kolejnice a ovládala tak zabezečovací zařízení - na trati autoblok, ve stanici obdoba staniční reléovky, jen kolejové obvody nebyly trvale napájen jako ve skutečnosti) u tak velkého kolejiště. Své kolejiště již nemám, přestěhoval jsem se a musel jsem o zrušit. Vaše kolejiště je fantastické a hodně se mi líbí. Přeji Vám jeho další budování a hodně příjemných chvil u takového koníčka. Společný zájem přispívá také k utužení rodiny a je to pořád lepší, než se dívat na nic neříkající televizi.
Závěrem přeji příjemné prožití vánoc a nějaký hezký modelářský dárek pod stromečkem.

S pozdravem Kupeček

19.09.2011
• karas@inmail.cz  |  19.09.2011 13:39:27  |  IP: 83.208.---.---
Velice pěkné kolejiště a ještě zajímavější výklad. Vkusně, zajímavě a s citem řešená krajina. Což platí i o výrobě a začlenění papírových domečků. Děkujeme za příjemně strávené a poučné odopledne. Jiří a Zdeněk Karasovi Příbram

26.06.2011
• lubomir.soukup@centrum.cz  |  26.06.2011 11:33:26  |  IP: 193.179.---.---
Dobrý den.

Máte velmi hezké kolejiště.Měl bych dotaz,jak je přiložené foto té vystřihovánky zříceniny hradu,jestli jí nemáte archivovanou? Nešla by poslat na můj e-mail? Je z časopisu ABC ročník a číslo nebo samostatná? Nešlo by napsat rozměry kolejiště přímo do plánku?

Děkuji za odpovědˇ.

Na shledanou Soukup.

09.11.2010
• starsivlk@seznam.cz  |  09.11.2010 19:18:55  |  IP: 90.180.---.---
Hezký den. S velkým zájmem jsem si prohlédl Vaše kolejiště. Trochu závidím ten prostor a možnost se "rozjet". Pěkné kolejiště se vkusem postavené, konečně naše kolejiště, žádné hřiště na mašinky. S pozdravem Josef Vaněrek



Nový vzkaz
nick  
text
 
 
137-2dva  =  
Vyplňte kontrolu proti SPAMu.
TOPlist